7 Mayıs 2014 Çarşamba

20 Mayıs’da okullar tatilmi?

20 Mayıs’da okullar tatilmi?

20 Mayıs için öğrencilere üzücü haber Öğrencilere üzücü haber 19 mayıs resmi tatıl ama 20 mayısta tüm ilk öğretim ve liselere tatil olmayacak. Milli eğitim […]
16 saat önce
20 Mayıs’da okullar tatilmi?

20 Mayıs için öğrencilere üzücü haber

Öğrencilere üzücü haber 19 mayıs resmi tatıl ama 20 mayısta tüm ilk öğretim ve liselere tatil olmayacak.
Milli eğitim bakalınığından öğrencileri üzen bir duyuru yayınlandı duyuruya göre;
19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı tüm okullarda ve işyerlerinde resmi tatil. 20 Mayıs’da okullar tatilolmayıp eğitim öğretim faaliyetlerine devam edilecek.
Geçtiğimiz günlerde 23 ve 24 nisan tatil olmuştu ve seçimlerden dolayıda bir gün eğitim öğretime ara verilmişti çalışma takvimine göre 19 mayıs tatil 20 mayıs öğretim okulları faaliyetlerine devam edilecek


EmojilerEmojiler

Sayfalarımızda bulunan bir içeriğin, yanlış veya kanunlara aykırı olduğu fikrindeyseniz lütfen bize bildirin